Karro♥

Jätte kul!

Publicerad 2011-10-29 00:01:37 i Livet Licksom♥,

Hallojjsan! Nu har man då kommit hem från en rolig kväll i Jönköping med Tonår. Det var jätte kul :) Haha, men det roliga var nog när en vakt sa till Samuel att han skulle upp till omklädningsrummet för att vi åkte tåg i rutchelkanan(stavning) Men det var jag,Ebba,Hilda,Linn och många mer som gjorde det med men han sa inte till oss, men Samuel gick aldrig till omklädningsrummet ;) Sen åt vi på Donken, MUMS! Och  nu ligger jag här :)
Imon ska världens Bästa Mathilda komma hit, kommer bli så sjukt kul. Saknar henne skit mkt :)   ♥
Nu ska jag sova ;) Godnatt! :)♥



Kommentarer

Postat av: wilma

Publicerad 2011-10-29 09:27:57

vi ska också till dig karro ? ;P

Postat av: wilma

Publicerad 2011-10-29 10:34:17

okej ;P <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Chacha! Jag heter då Karolina Börjesjö och är 13 år men fyller 14 år den 14 Juli. Mina intressen är musikal & Fotboll. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv & massa annat! pusspuss♥

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela