Karro♥

Jätte rolig dag!

Publicerad 2011-10-29 20:58:46 i Livet Licksom♥,

Hallojsan! Idag har ju jag varit med Mathilda, Linn & Wilma. Vi har fotat,cyklat,ätit chips & Godis m.m det var verkligen JÄTTE kul! Imon får vi se vad jag ska göra , har ingen aning just nu men får väll se vad som händer ;) Nu kommer några bilder sen idag :D
Min och Wilmas hand :) ♥
Ett Ljus ;O♥
Söta Mathilda :)♥
Elvira ;) ♥
Mathildas Öga ;)♥
Mitt öga ;) ♥
Mathilda♥
Hade inga bilder på Wilma och Linn på mobilen det var df ;)♥ Godnatt :)♥

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2011-10-29 22:20:37

Vi hade det jättekul ! Måste göras om ;)

Fula bilder på mig. Men den bilden på ljuset är sjukt fin <333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Chacha! Jag heter då Karolina Börjesjö och är 13 år men fyller 14 år den 14 Juli. Mina intressen är musikal & Fotboll. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv & massa annat! pusspuss♥

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela