Karro♥

- Bra dag.

Publicerad 2012-02-04 17:40:14 i Livet Licksom♥,

Hello. Dagen började med ett möte i mistelås, dom bjöd på pizza och vi hade allmänt roligt. Andra halvan av dagen har spenderats framför datorn/the sims ( har fått små tvillingar ). Mamma kom nyss hem från ullared jag fick Skidjacka,Termobyxor(stavning), 2 par vantar, termosockar, sminkborttagning, tröja, skor, hårfärg ( ska färga håret ) & en mössa. Nöjd blev jag! Imon blir det att färga håret mörk brunt puuuhh, är nervös för att se hur det blir.. :P Snart ska vi laga tacos sen blir det mys framför MELODIFESTIVALEN ( den är i Växjö ) Realy close! //karro.

Ps. Kommer bilder på det jag köpte senare ;)

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2012-02-04 18:13:04

vi va där igår och jag fick en lila rutig skidjacka

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Chacha! Jag heter då Karolina Börjesjö och är 13 år men fyller 14 år den 14 Juli. Mina intressen är musikal & Fotboll. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv & massa annat! pusspuss♥

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela