Karro♥

- Dagens.

Publicerad 2012-02-09 19:08:15 i Dagens♥,

....Frisyr : Utsläppt.
....Smink : Mascara.
....Outfit : Shorts-Ullared / Tights - Ullared / Linne - H&M / Skjorta - H&M.
....Roliga : Gitarr.
....Mat : Frukost - Macka & Mjölk / Lunch - Potatis, gurka & ngn vegetarisk biff / Kvällsmat - Kyckling m Jordnötsmör.
....Favorit låt : Jar of hearts - Christina Perri.
....Plats : Hemma, skola & kyrkan.
....Händelse : Skola, Gitarr & Chilla.
....Sötast : Wilmuus.
....Blogg : Tinkerbella.
....Artist : Taio Cruz.
....Kompis : MELANIE.
....Gosiga : Svea.
/Karro ( Prinsen enligt EMELIE )



Kommentarer

Postat av: mathilda! ;)

Publicerad 2012-02-09 20:54:41

Sv; öh, det var jag som visade dej det spelet? när vi va, det var det jag menade.

<3333

Postat av: emelie

Publicerad 2012-02-10 16:39:29

nej kungen vare ju;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Chacha! Jag heter då Karolina Börjesjö och är 13 år men fyller 14 år den 14 Juli. Mina intressen är musikal & Fotboll. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv & massa annat! pusspuss♥

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela