Karro♥

- Hanaslöv.

Publicerad 2012-02-11 19:06:20 i Livet Licksom♥,

Hej. Idag var jag i Hanaslöv med Anna! Det var jätte kul, när vi skulle äta där så frågade vi ''Eva'' ( en som jobbar där & är annas lärare) om vi kunde få lite salt( på pommes fritsen då) men då kom Anna tillbaka med en tallrik, jag ba WHATA! så hon sa '' men hon gav mig denna hahahha'' vi fick typ skrattanfall! Hahahahaaa, men snart blire att titta på Melodifestivalen! Ulrik Munther är ju med måste kolla!! Kommer lite bilder sen hanaslöv, men göre sen! Juste, imon åker jag till Jönköping och övernattar där! Kommer blogga på Alvas ipad eller ngt då! Så får ni se hur vårat hotellrum såg ut :) /karro ( kungen )


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Chacha! Jag heter då Karolina Börjesjö och är 13 år men fyller 14 år den 14 Juli. Mina intressen är musikal & Fotboll. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv & massa annat! pusspuss♥

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela