Karro♥

- Superduper HELG!

Publicerad 2012-02-13 21:24:07 i Livet Licksom♥,

Lördag :

Var i Hanaslöv jue!
Söndag :

Va vid kyrkan på morgonen sen vid 1 stack vi till Jkpg ( A6 ) och tittade runt där lite, köpte 2 par öronhänge. Sen stack vi till Ikea och fikade en mega god bulle! Sen åkte vi till Scandic hotell för vi skulle övernatta där. Vi var i hotellrummet i ngn timme eller så, vid 7-8 åkte vi till en chilitai resturang som var jätte gooood! Sen åkte vi tillbaka till hotellet och sov då haha!
Söndag : Kunde typ inte sova, vaknade typ hela tiden både på natten o på morgonen. Men somnade som tur var och vaknade vid halv nio då vi gick ner och åt frukost! Gud var mycket det fanns och välja på. Jag tog Smothie,melon,knäckebröd,lite bananchips! Hehe. Men vid 12 åkte vi till bowlinghallen och bowlade till klockan ett, fick ner en strike! Kom två av alla ;D stolt! Men efter det åkte vi till Monkey town och lekte där till klockan halv 4 & åt där och så. Efter det åkte vi till preem för vi skulle tvätta bilen, kulligt! Sen skulle vi hämta Albin på Ikea , så gjorde vi det och sen åkte vi hem. Har verkligen varit skit kul. Imon blir det att vara med Melanie, så blir det kanske sova över till Onsdagen med då vi ska åka till Hanaslöv! :D
/Karro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Chacha! Jag heter då Karolina Börjesjö och är 13 år men fyller 14 år den 14 Juli. Mina intressen är musikal & Fotboll. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv & massa annat! pusspuss♥

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela