Karro♥

Dagen :)

Publicerad 2012-02-01 21:39:27 i Livet Licksom♥,

Hallu! Idag var jag då i skolan, ganska ruuligt! Emelie hängde med mig hem sen och vi har ätit,tagit kort, flätat hår & lekt med min lillasyrra. Vid ca 6 stack vi till Växjö med Matilda, för att gå på musikal jue! Det var roligt oxå! Mamma har köpt nya skidglasögon till mig för jag ska ju till Vemdalen på påsklovet och då behövde jag det, sen kommer jag säkert åka massvis i Hestra & Hanaslöv. Älskar att åka skidor!! / karro.


Suddig bild! Men Emelies outfit :) ( Du kan ta vilka bilder du vill Emelie )

Jag dåe :P

Haha, Emelie halsbandet ;P

Flätorna jag gjorde på Emelie

Haha, Halsbandet

Min outfit.
Pöströjan - lager 157
Sjal - Ullared
Jeansshorts - Ullared
Tights - Ullared
Skor - skopunkten

ELVIRA :D

Diggar denna bild :)


Mina nya skidglasögon :D






Slutar med denna fina bild på söta Emelie ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Chacha! Jag heter då Karolina Börjesjö och är 13 år men fyller 14 år den 14 Juli. Mina intressen är musikal & Fotboll. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv & massa annat! pusspuss♥

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela