Karro♥

Grymt rolig dag (:

Publicerad 2012-02-15 23:20:45 i Livet Licksom♥,

HalloHallo. Idag har det varit en Skit rolig dag. Först var jag då hos Melanie för vi sov ju över, i morse lekte jag bara med deras 3 hundar. Naww, vad dom är söta! Sen så stack vi till skolansparkering för att träffa dom som har sportlovsveckan, så vi skulle åka och bada i Växjö. Sen åkte vi och badade då, det var AS roligt Hahahaha. Jätte kul verkligen, typ vid 5 åkte vi hem och sen vid 6 skulle jag till Växjö igen & gå på musikal. Det var kuuligt. Men aah, sen har jag bara hämtat mina saker hos Melanie, och vet ni vad jag glömde min sketaaans laddare där! Fick värsta rycket när jag märkte det. Men som tur var kan jag ladda den i datan ;P Men iaf, nyss satte jag på Bad teacher (stavning) ville se den för när vi var på hotellrummet på tvn så vare olika reklamer från olika filmer man kunde köpa från tvn då, så då ville jag att mamma skulle köpa den men nae fick inte men nu har jag iaf laddat ner den! Yeeeah. Har typ sjukt mke blogglust. Meen iaf, Lovet är snart slut. Justeja, alla som vill veta så ska jag & Linnzan åka till Juliiaa i Skillingaryd på Fredag!! Jippiiee :) Men imorgon händer det inte så mke! Nu ska jag sluta babbla om allt möjligt. Men jag bloggar mer senare om jag har lust! Hare gött /Karro.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Chacha! Jag heter då Karolina Börjesjö och är 13 år men fyller 14 år den 14 Juli. Mina intressen är musikal & Fotboll. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv & massa annat! pusspuss♥

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela