Karro♥

Hanaslöv :)

Publicerad 2012-02-17 00:14:25 i Livet Licksom♥,

TjaTja. Idag har jag ju varit med Wilma, vi har tagit kort, varit på datorn, lekt med Elvira m.m vid 6 följde jag med Wilma, Carl & hennes pappa till Hanaslöv för att åka skidor, Haha det var skit kul för vi shufflade i liften. Och Wilma hade en såå mke tur, hon var nära på att ramla i liften minns 10 ggr men hon klara sig. Haha.. Imon blire att åka tåg till Skillingaryd med Linn för att träffa Julia! Ska bli jätte kul. /karro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Chacha! Jag heter då Karolina Börjesjö och är 13 år men fyller 14 år den 14 Juli. Mina intressen är musikal & Fotboll. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv & massa annat! pusspuss♥

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela