Karro♥

Hemma igen!♥

Publicerad 2012-02-18 12:57:46 i Livet Licksom♥,

Hejhej. Idag vaknade vi vid 9 typ vi skulle till tåget vid fem i halv 10, för vi skulle hem. Linn skulle åka och bada, så då passade jag på att följa med henne. Gillar inte att åka tåg själv hellr. Jag har inte gjort så mke jag och min lillebror har städat mitt rum. Duktigt! Mitt rum såg förfärligt ut retaresakt. Hah, men nu ser det rätt ok ut. Ikväll blir det att mysa framför Melodifestivalen säkert, men vill se Gladiatorerna älskar det programmet! /karro.

image description
I Julias gästrum ;P

Jag då ;P


Den bilden på mig blev liten för jag redigerade den i Picknick(stavning) ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Chacha! Jag heter då Karolina Börjesjö och är 13 år men fyller 14 år den 14 Juli. Mina intressen är musikal & Fotboll. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv & massa annat! pusspuss♥

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela