Karro♥

Tävling att vinna en systemkamera!♥

Publicerad 2012-02-14 19:27:18 i Tävlingar♥,

Hej. Är med i en tävling hos Fokis.se där man kan vinna en systemkamera. Allt ni behöver göra för att delta i tävlingen är att med hjälp av bilder beskriva ett absoluta favoritäventyr! Det kan vara en resa som ni har upplevt i verkligheten, eller ett drömäventyr som ni vill uppleva i framtiden. Jag tänkte visa bilder på det jag vill uppleva i framtiden!


Flyga till ett varmt land te.x Spanien, Kroatien, Mallorca m.m med någon kompis / pojkvän.

Bo på ett bra hotell i närheten av havet.

Simma med delfiner.

Snorkla i havet.

Gå vid vattnet vid solnedgång & med glass i handen.

Äta glass med stora lass.

Åka vattenskoter.

Äta på en resturang vid vattnet.

Bada i havet.

Bli ganska brun.

Det var lite det jag vill att min favoritäventyr ska vara hehe! Bilderna är tagna av google & bloggar kanske inte så bra men aja :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Chacha! Jag heter då Karolina Börjesjö och är 13 år men fyller 14 år den 14 Juli. Mina intressen är musikal & Fotboll. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv & massa annat! pusspuss♥

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela