Karro♥

Stockholm i mitt <3

Publicerad 2012-07-13 00:02:42 i Livet Licksom♥,

Hej,

är hemma i Rydaholm igen, Stockholm var Awsome vill bara tillbaka. Vi var på grönan där jag såg min idol Ulrik munther, stog längst fram och var tvungen att vara där 2-3 timmar innan för att få bra platser sen så var det så himla varmt med.. usch, men jag fick massvis med snygga bilder på honom som jag kan visa sen. Sen var vi på Skansen och lyssnade på Loreen och gick runt och vi var på junibacken oxå och naturhistoriskamuseet. Det har verkligen varit skit kul! Tack alla som har gjort dessa dagar sjukt bra! Nu ska jag sova, så får vi höras mer imorgon. Lägger inte ut ngn bild, för går inte på denna datorn :/ Hejdå, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Chacha! Jag heter då Karolina Börjesjö och är 13 år men fyller 14 år den 14 Juli. Mina intressen är musikal & Fotboll. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv & massa annat! pusspuss♥

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela