Karro♥

High chaparral!♥

Publicerad 2012-06-23 17:51:52 i Livet Licksom♥,

Hej!♥

Idag har vi tagit en liten tripp till high chaparral, åkt rånartåget, kolla på wild west show, Elvira har ridit på en häst för allra första gången, Hon tyckte det var jätte roligt! När vi åkte hem så stannade vi vid MAX och åt. Nu sitter jag här och lyssnar lite på musik, imorgon blir det Växjö för att köpa hårfärg. Ska nämnligen färga håret säger inte vilken färg. Ni får se på Måndag, juste på Tisdag så börjar Uv-lägret.. Så kommer ha lite tidinställa inlägg på den veckan! Längtar♥ Men ha det gött, och så skriver jag mer sen!♥ pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Chacha! Jag heter då Karolina Börjesjö och är 13 år men fyller 14 år den 14 Juli. Mina intressen är musikal & Fotboll. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv & massa annat! pusspuss♥

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela